Splošni pogoji poslovanja
1. Družba
Firma in naslov:
RockFast s.r.o.
Bohosudovska 478
415 10 Teplice
Češka republika
Matična št.: 09385363
ID št. za DDV: CZ09385363
E-naslov: info@craftmaker.si
Delovni čas: 7.30–16.00 BST
2. Naročanje in sklenitev pogodbe
Blago, predstavljeno v naši spletni trgovini ali v našem trenutnem oglasu, vključno s podrobnim opisom, ne predstavlja naše zavezujoče ponudbe za vas. Ko pri nas oddate pisno, telefonsko, elektronsko ali drugačno naročilo, nam dajete pravno zavezujočo ponudbo. Prav tako nam praviloma oddate pravno zavezujočo ponudbo, ko vnesete zahtevane podatke v katero koli spletno naročilnico v naši spletni trgovini in jo zaključite s klikom na gumb »Naroči zdaj«. Nasprotno pa zgolj dodajanje artiklov v vašo nakupovalno košarico ne pomeni vaše pravno zavezujoče ponudbe.
2. a) Dodatne informacije
Dodatne informacije za pogodbe v elektronskem poslovanju: Ko je pogodba sklenjena, za lastne namene shranimo besedilo pogodbe, vključno s Standardnimi pogoji poslovanja. Če oddate naročilo v naši spletni trgovini, so podatki o vašem nakupu prikazani v potrdilu, ki vam ga pošljemo po elektronski pošti ob prejemu vašega naročila. To potrdilo o prejemu naročila ste dolžni trajno shraniti ali natisniti, da vam bo vsebina pogodbe po sklenitvi vedno na voljo v trajni obliki. Naknadno lahko pogodbo shranite tako, da shranite e-poštno sporočilo z našo potrditvijo.
V zvezi s prepoznavanjem in odpravljanjem morebitnih napak pri vnosu vas opozarjamo na naslednje. Za naročilo v naši spletni trgovini ste izbrane artikle dodali v nakupovalno košarico. Tam boste našli tudi pregled vseh artiklov, ki ste jih dodali v nakupovalno košarico, in točne stroške pošiljanja. Nato kliknite gumb »Na blagajno«. Na strani, ki se nato odpre, vnesite svoje osebne podatke. Nato kliknite »Dodaj način plačila«. Tam izberite izbrani način plačila in kliknite »Povzetek naročila«. Tukaj si lahko ogledate vse svoje izbrane artikle in morebitne dodatne podrobnosti, ki ste jih vnesli, ter preverite morebitne napake pri vnosu. Če želite narediti popravke, lahko kliknete »Spremeni« ali »Nazaj«. Je zdaj vse pravilno? Šele s klikom na »Naroči zdaj« oddate zavezujočo ponudbo za nakup blaga.
Le če oddate naročilo prek naše spletne trgovine, vam bomo po e-pošti poslali potrdilo o prejemu. To e-poštno sporočilo je namenjeno samo obveščanju, da je bilo vaše naročilo prejeto, in vsebuje podrobnosti vašega naročila. Ta potrditev ne pomeni, da sprejemamo vašo ponudbo. Prodajna pogodba z vami je sklenjena v skladu s temi standardnimi pogoji šele, ko odpošljemo artikle, ki ste jih naročili, kar predstavlja dejanski sprejem vaše ponudbe.
3. Pogoji dostave
3. a) Standardna dostava
Znotraj Češke bo naročeno in razpoložljivo blago dostavljeno v 1–3 delovnih dneh po prejemu vašega naročila, v primeru plačila vnaprej pa 5–6 dni po tem, ko svoji banki naročite, da izvede plačilo. Ne prevzemamo nobene odgovornosti za upoštevanje tega roka dostave, razen če dostava namerno ni izvedena v roku oziroma zaradi naše hude malomarnosti.
Če pride do zamude pri dostavi ali če vašega naročila v celoti ali delno ne bo mogoče dostaviti, vas bomo v vsakem primeru o tem pravočasno obvestili in nemudoma povrnili vsa plačila, ki smo jih od vas že prejeli. Za mednarodne dostave glejte razdelek 5 spodaj. Za dostave na destinacije zunaj Evropske unije se lahko zaračuna dodatna carina. Informacije o tem vam lahko posredujejo vaši lokalni carinski organi.
Vsa korespondenca z nami mora biti v angleščini; to velja tudi za sklenitev prodajne pogodbe. V naši spletni trgovini je to mogoče tudi v angleškem, nemškem, češkem, slovaškem ali madžarskem jeziku.
3. b) Razdeljena naročila
Če z vašim soglasjem preostale artikle vašega naročila dostavimo kasneje, jih boste prejeli brez stroškov pošiljanja ali pakiranja.
4. Plačilo
Ponujamo naslednje možnosti plačila: plačilo na račun, PayPal, kreditna kartica, plačilo po povzetju ali plačilo po predračunu z bančnim nakazilom. Pri vsakem naročilu si pridržujemo pravico, da zaradi zaščite pred kreditnim tveganjem ne ponudimo določenih načinov plačila in vas napotimo na druge možnosti plačila, na primer zgolj plačilo po predračunu. Stroške morebitne denarne transakcije krijete sami.
4. a) PayPal
V primeru plačila s PayPalom nam svoje plačilo odobrite prek PayPala. Plačilo s sistemom PayPal je mogoče samo v spletni trgovini.
4. b) Kreditna kartica
V primeru nakupa s kreditno kartico se račun vaše kreditne kartice bremeni takoj ob oddaji naročila.
4. c) Plačilo po povzetju
V primeru plačila po povzetju poleg zneska računa in poštnine glede na končno destinacijo dostave plačate še nadomestilo za plačilo po povzetju.
4. c) Plačilo po predračunu
Če izberete način plačila po predračunu, vam v potrditvi naročila posredujemo bančne podatke. Znesek računa je treba na naš račun nakazati v 10 dneh po prejemu potrditve naročila. Ko prejmemo celoten znesek, bo vaše naročilo sestavljeno in odpremljeno.
5. Lastništvo, pošiljanje in cene
5. a) Cene
Veljajo cene, navedene v ponudbi ob naročilu. Navedene cene so končne cene, kar pomeni, da vključujejo veljavni češki davek na dodano vrednost. Blago ostane naša last do plačila kupnine v celoti. Če ravnate v nasprotju s pogodbenimi določili, še posebej v primeru zamude pri plačilu, imamo pravico zahtevati izročitev blaga, če odstopimo od pogodbe.
Za nakupe ali dostave strankam, ki so zunaj Češke republike, vendar še vedno znotraj Evropske unije (EU), smo dolžni zaračunati DDV po zakonski stopnji, ki velja v zadevni državi. Ker se stopnje DDV razlikujejo od države do države, se lahko zaračunane cene razlikujejo od tistih, navedenih v naši ponudbi v času vašega naročila.
Za nakupe in dostave kupcem izven Evropske unije ne zaračunavamo DDV. Češki DDV, vključen v naše končne cene, ne velja. Ob predaji pošiljke vaši paketni službi praviloma plačate nacionalni davek na dodano vrednost in morebitne carine, odvisno od primera.
5. b) Stroški pošiljanja
Znotraj Češke republike in za številne druge države zaračunavamo pavšalne stroške pošiljanja. Te pavšalne zneske najdete v razdelku »Plačilo in pošiljanje« v procesu nakupa v spletni trgovini ali pa nam vprašanje glede pavšalnih zneskov pošljite prek e-pošte.
6. Garancija
Če ni izrecno dogovorjeno drugače, vaše garancijske pravice temeljijo na zakonskih določilih zakona o prodaji.
7. Odgovornost
Naša odškodninska odgovornost, ne glede na pravno podlago (zlasti za zamudo ali napake), je omejena na pogodbeno značilno, predvidljivo škodo. Ta omejitev odgovornosti ne velja za našo odgovornost za naklep ali hudo malomarnost, za garantirane lastnosti artiklov, za izgubo življenja, osebne poškodbe ali bolezen oziroma o odgovornosti po češkem zakonu o odgovornosti za izdelke.
8. Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe
Zakonska pravica do odstopa od pogodbe velja le za potrošnike. Po češkem civilnem zakoniku je potrošnik vsaka fizična oseba, ki sklene pravni posel za namen, ki je zunaj njegove trgovske, poslovne ali poklicne dejavnosti.
8. a) Politika o odstopu od pogodbe
Pravica do odstopa od pogodbe
V 14 dneh imate pravico odstopiti od te pogodbe brez navedbe razloga. Rok za odstop od pogodbe je 14 dni od dneva, ko vi ali tretja oseba, ki ste jo imenovali in ni prevoznik, prevzame zadnje blago, zadnji del dostave ali zadnji artikel. Če želite uveljaviti svojo pravico do odstopa od pogodbe, nas morate o tem obvestiti z nedvoumno izjavo (npr. s pismom po pošti, telefonu ali elektronski pošti) o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe, in sicer na RockFast s.r.o., Bohosudovska 478, 415 10 Teplice, e-naslov: info@craftmaker.si. Za izpolnitev roka za odstop od pogodbe zadošča, da obvestilo o odstopu od pogodbe pošljete pred iztekom roka.
Kaj pomeni odstop od pogodbe
Če odstopite od te pogodbe, vam bomo dolžni povrniti vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški dostave (z izjemo dodatnih stroškov, ki nastanejo, ker ste izbrali način dostave, ki ni standardna najcenejša ponujena dostava, ki jo ponujamo), in sicer brez odlašanja ter najkasneje v 14 dneh od dneva, ko smo prejeli obvestilo o odstopu od pogodbe. Če ni izrecno drugače dogovorjeno z vami, bomo za to vračilo uporabili isti način plačila, kot ste ga uporabili pri prvotni transakciji. V nobenem primeru za tako povračilo ne bomo zaračunali nobenega nadomestila. Vračilo lahko zadržimo, dokler ne prejmemo vrnjenega blaga ali dokler ne predložite dokazila, da ste blago vrnili, in sicer kar nastopi prej.
Blago nam pošljete nazaj ali nam ga izročite brez odlašanja, v vsakem primeru pa najkasneje v 14 dneh od dneva, ko ste nas obvestili o odstopu od pogodbe. Rok šteje za izpolnjen, če blago odpošljete pred iztekom 14-dnevnega roka. Stroške vračila blaga znotraj Češke plačamo mi. Morebitno zmanjšanje vrednosti blaga morate povrniti le, če je to izgubo vrednosti mogoče pripisati temu, da je nekdo z blagom ravnal na način, ki ni potreben za preverjanje njegove kakovosti, njegovih lastnosti in njegovega načina delovanja.
8. b) Izjeme pri pravici do odstopa od pogodbe
Pri pravici do odstopa od pogodbe obstajajo zakonske izjeme. Na primer, od pogodbe o prodaji na daljavo ne morete odstopiti, če je bilo blago, ki ste ga naročili, posebej izdelano po vaših specifikacijah ali je jasno prilagojeno vašim osebnim zahtevam in ga ni mogoče prodati nikomur drugemu zaradi izvedbe vaših specifikacij.
Poleg tega vaša prvotna pravica do odstopa od pogodbe predčasno poteče v primeru:
- pogodb o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higiene, če je bil pečat po dostavi odstranjen;
- pogodb o dobavi blaga, če je bilo to po dostavi pomešano z drugim blagom in je po svoji naravi neločljivo;
- pogodb o dobavi avdio- ali videoposnetkov ali računalniške programske opreme v zapečateni embalaži, če je bil pečat po dostavi odstranjen.
9. Dokazilo o nakupu
Vsa potrdila o nakupu shranite. Pomembni so kot dokazilo o nakupu za odškodninske zahtevke ali za zavarovanje v primeru kraje. Vaša naročila so shranjena v našem sistemu. V primeru izgube dokumentov o naročilu se na nas obrnite po e-pošti ali telefonu. Z veseljem vam bomo poslali kopijo podatkov, ki se nanašajo na vaše naročilo. V razdelku »Moj račun« v naši spletni trgovini imate vedno dostop do kopij svojih računov.
10. Krajevna pristojnost
Če ste potrošnik in nimate stalnega prebivališča v Evropski uniji (EU), je naš registrirani sedež kraj sodne pristojnosti. Za vse zahtevke med vami in nami se uporablja izključno češko pravo, razen če se v primeru potrošniške pogodbe zaradi izbire prava umakne varstvo, ki vam ga zagotavljajo prisilne določbe prava države EU, v kateri imate običajno prebivališče.
11. Nasveti za potrošnike glede reševanja sporov
Evropska komisija je vzpostavila platformo za zunajsodno reševanje sporov. To potrošnikom omogoča, da spore v zvezi z njihovim spletnim naročilom najprej poskusijo rešiti brez sodnih postopkov. Do platforme za reševanje sporov lahko dostopate na zunanji povezavi: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Morebitna nesoglasja, ki izhajajo iz naše pogodbe, si prizadevamo rešiti sporazumno. Razen tega nismo dolžni sodelovati v kakršnih koli arbitražnih postopkih in vam žal ne moremo ponuditi možnosti sodelovanja v takih postopkih.